AKZ-kerkdienst op 14 augustus

Op zondag 14 augustus is er (na vorig jaar een dienst bij de Neeth in Barlo) om 10.00 uur weer een kerkdienst in de openlucht. Deze keer zijn we te gast bij het KoffieSköpke aan de Oude Maat 2 in Zieuwent. Het wordt een dienst in Het Achterhoeks dialect, waaraan naast ds. Hans Hinkamp ook de RK parochie medewerking zal verlenen. Muzikaal zit het wel goed. Wat wil je, als je de medewerking hebt van ‘GoedVolk’. ‘GoedVolk’ is een band die luisterliedjes speelt in de streektaal. De naam ‘GoedVolk’ verwijst naar die gebruikelijke uitroep op het platteland, als men via de achterdeur ergens binnenkomt en niet onmiddellijk iemand aantreft. Men krijgt dus met deze band iets goeds en vertrouwds op de koffie. Dus graag tot ziens!