Top2000-kerkdiensten in de Achterhoek

In januari 2022 gaan we weer een aantal Top2000-diensten organiseren! Ditmaal met een kleiner koor en een kleinere live-band en met prachtige nummers die passen bij het thema ‘Nieuw begin, Top geluid’.

We kijken terug naar een lange periode met corona, met soms moeilijke maatregelen. Elkaar niet zien, geen terrasje mogen pakken, thuis werken en online lessen, maar ook elkaar geen knuffel mogen geven en niet naar de kerk mogen gaan. Daarentegen ontstonden er ook mooie (burger)initiatieven en stonden we voor elkaar klaar met praktische hulp en een (digitale) schouder.

Wat staat erover in de bijbel en welke muziek past hierbij? Muziek uit de Top2000, muziek met een betekenis. Het worden diensten vol inspiratie en zingeving.

Op de volgende data zijn er Top2000-diensten:

• Zondag 16 januari om 10.00 uur in de Johanneskerk in Lichtenvoorde; voorganger is ds. H. Hinkamp.
  • Zondagavond 16 januari om 19.00 uur in de Dorpskerk in Dinxperlo; voorganger is ds. A. van Voorst.
  • Zondagmorgen 23 januari om 10.00 uur in de Zuiderkerk in Aalten; voorganger is ds. F. de Jong.
  • Zondagavond 23 januari om 19.00 uur in de Zonnebrinkkerk in Winterswijk, voorganger is de heer L. Grooten.

Graag zien we u bij één van deze diensten in de kerk.